تهران امشب تا صبح بیدار است !


امشب تهران یکی از بحرانی ترین شبهای خودشو از زمان ۱۸ تیر ۷۸ به اینطرف تجربه می کنه . یک سری به خیابونها بزنید (‌با ماشین نرید چون توی ترافیک گیر می کنید) تا ببینید اوضاع چطوریه ! امیرآباد از هر طرف در محاصره نیروی ضد شورش و پلیس قرار گرفته. امکان نداره بتونید راهی به امیرآباد پیدا کنید. حتی جلال آل احمد از کردستان به طرف گیشا بسته است ! تمام این منطقه از قسمت تازه تاسیس رسالت و حتی میدون نور گرفته تا شیخ بهایی و از اون طرف فاطمی به صحنه ای برای نشون دادن عجز احمقهایی تبدیل شده که نهایت هنرشون پارس کردنه . نیروی ضد شورش ؟! هیچ غلطی نتونستند انجام بدن . حتی خودشون هم می دونند با دخالت کردن ممکنه انبار باروت رو منفجر کنند. دانشجویان کوی دانشگاه تهران قیامت کردند. و چه شعارهای جالب و جدیدی به گوش می رسه ! خودتون باید تجربه کنید. تعداد بسیار زیادی لاستیک و کمد آتش گرفته وسط خیابونهاست و صدای دانشجوها خواب رو بر حیوانات حروم کرده ! راهی نیست ! گورتون رو گم کنید یا نابود بشید! امشب تهران تا صبح بیدار است... وای که ۱۸ تیر چی می شه ! آی آقایی که صدای خرد شدن استخوانهای یک حکومتی رو از اعماق وجود فرزندان اون حکومت می شنیدی !! پاشو و صدای آرد شدن یک سری استخونهای دیگرم گوش کن !

 (‌خبر جدیدی از بایرن نیست . فقط قسمت دوم مصاحبه رومنیگه هم اکنون روی سایت قرار داره )

منچستر با رییس آینده بارسلونا روی فروش بکهام توافق کرد !


حداقل در ظاهر این خبر بسیار احمقانه است ! منچستر با فروش بکهام با قیمت حدود ۳۰ میلیون پوند بیش از این مقدار رو در چند سال آینده فقط از قراردادهای تبلیغلتی بکهام از دست می ده ! برای بکهام بازی در تیمی که در سال آینده حتی در یوفا هم نخواهد بود و همگی از وضعیت نابسامان فنی و اقتصادی اون آگاهیم چه جذابیتی ممکنه داشته باشه ؟! اما خبر کاملا صحیح هستش و خود دیوید بکهام هم تلویحا اون رو قبول کرده. بارسلونا حتی اگر قصد بازسازی تیمش رو داشته باشه این موضوع فقط با خرید بکهام تحقق بپیدا نمی کنه. بازیکنان جدید زیادی لازم هستند. یعنی بارسلونا اینقدر اعتبار مالی داره ؟! اگر داره پس گزارش یوفا چی می گه ؟ به هر حال اگر لاپورتا همین یکشنبه در انتخابات ریاست بارسلونا موفق باشه به احتمال ۹۵ درصد بکهام فصل بعد در کاتالان خواهد بود. حتی پیراهن های شماره ۷ بارسلونا با اسم بکهام همین الان در مغازه های فروش پیراهن بارسلونا به فروش می رسند !! شاید (‌البته این یک حدس هست ) کلایورت برای جبران قسمتی از این هزینه به منچستر یونایتد فروخته بشه.

در بایرن اوضاع امن و امانه !‌ مصاحبه سایت بایرن با رومنیگه هم اکنون روی سایت قرار داره و می تونید روی سایت نظریات رومنیگه رو در مورد فصل گذشته و دبل بایرن در بدست آوردن جامهای آلمان بخونید. هنوز کسی نمی تونه بگه بایرن خرید جدید دیگه ای مخصوصا در خط فوروارد خواهد داشت یا نه .

نقل و انتقالات


تو هفته گذشته تیم یه خورده عوض شد !‌ میشاییل تارنات (‌تانه ) به منچستر سیتی کوین کیگان رفت و نیکو کواچ به هرتا برلین نقل مکان کرد. نیکو برعکس برادرش یک بازیکن اکثرا ذخیره نشین بود و با اینکه بازیکن بزرگیه اما اونقدرها هم که در حد بایرن باشه نیست. هرتا بعد ار فروش اشتفان باینلیش (‌بازیکن مورد علاقه من که متاسفانه بعد از مصدومیت سه سال پیشش دیگه هیچوقت اونی که قبلا بود نشد ) به هامبورگ نیکو کواچ رو جایگزین کرد. اما تارنات بازیکن بسیار بزرگی بود که هیچوقت به اندازه مهم بودنش مطرح نشد. تارنات تا دوسال پیش کاملا با لیزارازو برابری می کرد و حتی گاهی برتر از بیزنته بود اما بالا رفتن سن چیزیه که کاریش نمی شه کرد. برای تارنات در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. منچستر سیتی بجز تارنات یک خرید بزرگ دیگه هم داشت و اون دیوید سیمن دروازه بان تیم ملی انگلیس از آرسنال بود. در بقیه اروپا هم خریدهایی در حال شکل گیری هستش. اگر به شایعات احمقانه فروش دیوید بکهام توجه نکنیم (‌البته اگر مادرید نیمه ورشکسته حماقت دیگه ای نکنه ! ) مهمترین جریان مربوط به رونالدینهو و منچستر یونایتد می شه. با این حال احتمال این جابجایی هم از ۵۰٪ کمتره. کسانی که دیوونه شنیدن این اخبار هستند طبق معمول باید به اینتر ،‌میلان ، لاتزیو و رئال مادرید توجه کنند. امسال حتی بازار خرید سرمربی هم داغه و وانژه و کاپلو در صدر دلبران مدیران باشگاهها قرار دارند ! چند نکته هم از بازیکنان ایرانی بگم :‌مهدوی کیا فصل بعد رو هم در هامبورگ می مونه که تصمیم عاقلانه ایه. اگر یکسال دیگه با همین کیفیت بازی کنه می تونه با شرایط عالی به یک تیم بزرگتر بپیونده. از هاشمیان چیزی ندیدم اما با توجه به فروش گلزن برجسته تیم بوخوم به احتمال بالا اونها هاشمیان رو نگه خواهند داشت.
راستی الان در سایت بایرن یک رای گیری آنلاین درباره بهترین بازیکن فصل انجام می شه که اگر شما طرفدار بایرن هستید می تونید بازیکن مورد نظرتون رو انتخاب کنید و شانس بردن جایزه های سایت برای این رای گیری رو هم داشته باشید! (‌یک نظر هم پایین این نوشته بدید بد نیست ! )