در آغوش پروین احساس خاصی داشتم !!!


این متن راجع به بایرن نیست. بعد از شاید چند ماه روزنامه جهان فوتبال رو دیدم و یک نوشته‌ای پیدا کردم که از خنده ترکیدم  شاهکاره! دقت کنید:

مادربزرگ ما که هیچ چی از فوتبال حالیش نیست حالش بد شده است. لطفا به او کمک کنید! عینک ته استکانی‌اش را زده و تیتر یکی از روزنامه‌های ورزشی را خوانده و دچهار تحول فیزیکی شده، به شدت! لطفا به او کمک کنید.
عین تیتر روزشی (شنبه):
<سهراب انتظاری :‌در آغوش پروین احساس خاصی داشتم>

خب حالا ما باید چه کار کنیم؟ او اصلا نمی‌داند پروین اسم زن است یا مرد. اصلا نمی‌داند در فوتبال و روزنامه نگاری ورزشی ما همه چیز عادی است. ذهن اروتیک مادربزرگ ممکن است همین روزها ما را بی‌آبرو کند. دندان مصنوعی‌اش را گذاشته، چادر گل منگلی‌اش را پوشیده و رفته خیابان. می‌ترسم با اولین بوق سوار شود! لطفا به ما کمک کنید!
----------------

خداییش چنین ذهن خلاقی که بتونه این متنو بنویسه تو روزنامه‌های مملکت لاریجانی انتظار نداشتم!! شاهکار بود

Bayern Vs Arsenal - Man Utd ripped

چقدر قرعه کشی لیگ قهرمانان جالب از آب دراومد! رومنیگه آرسنال رو می‌خواست که بهش رسید. فرگوسن خواب دیده بود به میلان می‌خوره و مورینیو در آرزوی بارسلونا بود! این وسط یوونتوس و مادرید F...ed up شدند که بهم خوردند.
راستی کسی می‌دونه که روال مسابقات تا فینال مشخص هستش یا نه؟ مثلا اگر بایرن آرسنال رو حذف کنه معلوم هستش که با برنده کدوم مسابقه باید بجنگه یا باز هم قرعه کشی در کار هستش؟
منچستر یونایتد بر علیه میلان شاید جالبترین بازی این مرحله باشه، حتی جالب تر از تورین و مادرید. من اصلا نمی‌تونم پیش بینی کنم کی میاد بالا چون منچستر در برابر ایتالیاییها رکورد خوبی داره؛ اما در هر صورت به بد قرعه‌ای خورده
راستی توجه کردین رئال با تمام خر شانسی‌هاش چقدر در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بد شانسه؟! همیشه به بایرن می‌خورد این بار هم یوونتوس!
پیش بینی من درباره اینکه کدوم تیمها صعود می‌کنند:
بایرن - آرسنال : بایرن
منچستر-میلان : رسما نمی‌دونم!
وردربرمن-لیون : اینم نمی‌دونم
چلسی - بارسلونا : چلسی
لورکوزن - لیورپول :‌ لورکوزن
یوونتوس - رئال :‌ با احتمال کمی بیشتر یوونتوس
آیندهوون - موناکو : موناکو
اینتر - پورتو :‌پورتو