باخت دردناک از دورتموند

اولین بازی در نیم فصل دوم رو بسیار بد باختیم. 3-2 از دورتموندی که اصلا قوی نبود و اصلا هم خوب بازی نکرد. کلا 5 یا 6 تا سانتر روی دروازه بایرن انجام شد که 3 تاش گل شد! لوسیو و ون بویتن رفته بودن گل بچینن و فلیپ لام باید جلوی دروازه هد می‌زد! هر چی سانتر روی دروازه شد به یک فرصت خطرناک برای دورتموند تبدیل می‌شد. بایرن در این بازی خوب نبود ولی اونقدر هم بد نبود که از دورتموند ببازه. بایرنیها در اوایل بازی دورتموند رو دست کم گرفته بودند. دورتموند هیچ بازیکن بزرگی در ترکیبش نداشت (شاید فقط متزلدر) ولی بازیکنانش دو برابر بایرن انگیزه داشتند. بعد از اینکه دورتموند گل اول رو زد بایرن به خودش اومد و با فقط کمی زحمت بازی رو 2-1 کرد. واقعا دورتموند هر چقدر هم که تلاش می‌کرد در اون سطحی نبود که دو گل دیگه به بایرن بزنه. آخه این چه دفاعی بود؟ کل سازمان دفاعی تیم وحشتناک افتضاح بود. اصلا غیر از فلیپ لام و ویلی سانیول هیچ کدوم از بایرنیها خوب بازی نکردند. پیزارو بسیار بد بود. شواین اشتایگر در پست هافبک تهاجمی از پس هافبکهای دفاعی دورتموند بر نیومد. اسکار بازی بد رو باید به دمیکلیس داد. در حد یک بازیکن آماتور بازی می‌کرد. دفاعهای وسط هم که شاهکار کردند. ماگات باید بسیار سختگیرانه لوسیو رو تنبیه کنه که انقدر دفاعو ول نکنه بره جلو. اصلا اون بازیهای دوستانه به چه درد می‌خورد؟ بایرن از هیچ نظر آمادگی شروع نیم فصل رو نداشت. من نمی‌دونم چرا از وقتی ماگات به بایرن اومده همیشه در اوایل نیم‌ فصلها بایرن انقدر بد بازی می‌کنه (در اواخر دوران هیتزفلد هم همینطور بود!). با تمام این احوال بایرن می‌تونست به راحتی دورتموند رو شکست بده. واقعا چه سه امتیاز مفتی رو از دست دادیم. اینجور باختها واقعا دردناک هستند. مشاهده اینکه شالکه و برمن چطوری حریفانشون رو شکست دادند مثل پتکی بر سر ما طرفداران بایرن بود. در بازی بعدی باید حداقل دو برابر بهتر باشیم. من جای ماگات بودم بعد از بازی به هیچ کس رحم نمی‌کردم. بدترین تنبیهی که قانون و قرارداد اجازه می‌داد رو در حق بازیکنان داخل زمین اعمال می‌کردم. واقعا اون شبم خیلی خراب شد و هنوز هم عصبانیم. آخه چطور از دورتموند باختیم؟ چیزی که ممکنه این درد رو کم ‌کنه یک برد حداقل 3-0 در بازی بعدی هست.
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر بایرنی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام

آقا سره این قضیه لوسیو توی بخش نظرات وبلاگ ما دقیقا بعد از بازی بایرن و آلمانیا آخن که توپ پس از برخورد با پای لوسیو وارد دروازه شد توپ روی ضربه کاشته گل شد که ساشا دوم زد اما خوب این لوسیو واقعآ بعضی وقتا اعصابتو خورد میکنه لعنتی همین طوری میندازه میره جلو حالا درسته البته بعضی وقتا هم به داد تیم میرسه و تیم رو نجاد میده این بایرن تراکتور اما بدی دیگه اش اینکه هرکی زوج لوسیو توی تیم باشه این حرکات رو از اون یاد میگیره نمونه اش سال پیش این سمائیل(اسمال صوتی)میخات مثل لوسیو بره جلو و گل بزنه و واقعا گند میزد و حالا هم فن بویتن این مرض رو گرفته!!!!!!بدون شک این حرفی بود که منم اون زمان به بچه ها میگفتم اینکه لوسیو بدون هماهنگی میره جلو و شما هم همین نظرو داری ماگات باید بیچاره اش کنه یعنی چی همیش بندازه بره جلو!!!!

در ضمن در مورد بازیکنان هم در بازی دورتموند نمره ای که کیکر داده به بازیکنان خیلی توپه به همه ۵ داده فقط به کان ۳ داده و به کریمی و لام ماکای ۴ داده!!!!!!!

امیر بایرنی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ق.ظ http://www.bayernclub.com

در باره این قضیه دفاع های بایرن در این چند سال میشه خیلی خیلی حرف زد َ- گند ترنی نتایجو این خط دفاع هر سال توی لیگ قهرمانان برای ما داشته از بازی اون سال بایرن و چلسی بگیر که دفاع ها مخصوصآ لوسیو و سانیول افتضاح بودند!! تا بازی با آث میلان- اون سال توی بازی با چلسی این لوسیو واقعآ خدا بکشش گند زد به کل تیم بابا آخه چقدر خریت دو تا شوت اونا در بازی رفت و برگشت به پای این آقا خورد و رفت تو گل!!!!! یا با بازی با آث میلان که بار نوبت اسمائیل بود که پنالتی بده توی مونیخ هرچند که واقعآ پنالتی نبود!! اما بهرحال دفاع افتضاحه!!!! این همیشه ثابت شده تیمی جام برنده میشه که دفاعش عالی باشه مخصوصآ در لیگ قهرمانان

ایین چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
خوبی کوین جان ایین هستم
من خودم یکی از طرفدارهای سرسخت بایرنم اما اینقذر افتضاح ندیده بودم
امیدوارم که بایرن با شکست رئال بتونه دل هواداراشو بست بیاره
خداکنه که دباره هیتزفیلد بیاد
در ضمن کوین جان امیدوارم که از حرفام در مورد بحث قبلی ناراحت نشده باشی
امیدوارم که بتونی روزی بری المان و خودت از نزدیک با واقعت ها اشنا بشی

بایرنی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ

ای کوین قهرمان امشبو اینجا بمان

Kevin دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ق.ظ

آیین: از حرفهات ناراحت نشدم. در همون جایی که نظرت رو گفته بودی بهش جواب دادم. یه نگاهی بهش بنداز.

من موندم بازی بایرن و رئال چی از آب در میاد؟! هد دو تا تیم رو دور باخت افتادن و در حد دسته دو بازی می‌کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد