قرعه کشی مرحله حذفی اروپا

من این سه هفته خیلی سرم شلوغه ولی قرعه کشی جامهای اروپایی انقدر مهمه که نه تنها مستقیم نگاهش کنم، بلکه راجع بهش بنویسم.

حریفان بایرن می‌تونند یکی از این تیم‌ها باشند: موناکو -  لیون -  آرسنال - چلسی - ای سی میلان - اینتر میلان

یعنی از هر کشور دو تیم حریفان بلقوه تیم ما هستند. رومنیگه امیدواره که تو این مرحله به ایتالیایی‌ها نخوره. تو آخرین مصاحبه‌اش که با سایت FC Bayern انجام داده رقیب مناسب رو آرسنال دونسته که بایرن در سال 2001 هم باهاشون بازی کرد. البته گفته فرانسوی‌ها رو هم مناسب می‌دونه. برعکس رومنیگه من دلم می‌خواد به میلان بخوریم! یک پوستی از میلان بکنیم که تو تاریخ ثبت بشه. اونها باید انتقام خرشانسیشون در سال 2002-2003 رو پس بدن. فکر کنم همون بلایی که دورتموند 3 سال پیش سر میلان آورد و 4-0 اونها رو برد در انتظارشون باشه. دپورتیوو هم همین پارسال در حالیکه در میلان 4-1 باخته بود و همه فکر می‌کردند شانسی نداره، در اسپانیا 4-0 میلان رو له کرد و رفت بالا. البته این بار هم در مونیخ و هم در میلان باید نابودشون کنیم. آخ چقدر عالی می‌شد اگر به میلان می‌خوردیم، می‌رفتیم بالا و بعدش به یوونتوس می‌خوردیم! نـــــــــــــــــــــآبــــــــــــــودشون می‌کردیم!

اونهایی که دوست ندارم بهشون بخوریم اینتر و چلسی هستند. از اینتر اصولا بدم میاد و تیم خوبی حسابشون نمی‌کنم. توی این دو سه سال اخیر هم الکی الکی به مراحل بالای لیگ قهرمانان رسیده بودند در حالیکه استحقاق صعود از گروهشون رو هم نداشتند. به همین دلیل فکر می‌کنم بایرن با احتمال بالا اینتر رو شکست می‌ده ولی مسابقه خسته کننده‌ای می‌شه. در مورد چلسی برعکسه! من اصلا کاری به بازیکنان چلسی ندارم، این مورینیو یه اوتمار هیتزفلد جدیده. بازی با چلسی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و حداقل در این مرحله امیدوارم به اونها نخوریم.

برای لورکوزن هم آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم که از این مرحله هم رد می‌شن، ولی در مورد برمن مطمئن نیستم. اگر برمن به یکی از تیمهای میلان یا چلسی بخوره فکر کنم شانسی نداره.
به هر حال قرعه کشی حدود ۲ ساعت دیگه انجام می‌شه و حدودا هم ۲۰ دقیقه طول می‌کشه و این ۲۰ دقیقه تکلیف خیلی‌ها رو مشخص می‌کنه.

از بازی آلمان-ژاپن هم بد نیست یادی بکنیم. آلمان ۳-۰ در همون استادیومی که فینال جام جهانی ۲۰۰۲ رو برگزار کر (ـیوکوهاما) ژاپن رو شکست داد. بالاک بهترین بازیکن زمین بود و آلمان هم بازی خوبی انجام داد. کلوزه ۲ گل و بالاک ۱ گل زدند و الیور کان دروازه بان بود.

پایان دور گروهی لیگ قهرمانان


Super giants all through


قصد داشتم این متن رو به انگلیسی بنویسم ولی ادیتور آشغال اینجا اذیت می‌کنه و الان هم حال ندارم متن رو توی Word بنویسم و اینجا بذارم. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چند دقیقه پیش تموم شد و تمام بزرگان صعود کردند، حتی سگهای مادریدی. حق دینامو توسط تیم بدبخت رم این وسط تلف شد. اگر رم تصمیم به ایستادگی می‌گرفت در زمین خودش حداقل یک تساوی کسب می‌کرد و بدین ترتیب دینامو کیف بجای رئال مادرید صعود می‌کرد، ولی رم با فرستادن بازیکنان ذخیره‌اش به زمین ۳-۰ از مادریدیها باخت.
از نتایج جالب دور آخر به پیروزی برمن در مستایا و حذف والنسیا (و البته اتفاقات آخر بازی که یوفا از همین دیشب تحقیق دربارشونو شروع کرده)، شکست ۲-۰ بارسلونا در برابر دونتسک از اوکراین آشوب زده، پیروزی ۳-۰ فنر باخچه بر یونایتد، خوردن اولین گل یوونتوس در لیگ قهرمانان امسال (اونم از مکابی حیفا! در ضمن یوونتوس حیف نون در تمام بازیهاش فقط یک گل زده!)، و پیروزیهای عالی لیون و موناکو که موجب صدرنشینیشون شد میشه اشاره کرد. لیورپول هم با شوت بسیار بسیار بسیار عالی و تمیز استیفن جرارد در دقایق آخر ۳-۱ الیمپیاکو رو برد و پشت سر موناکو به مرحله بعد صعود کرد. آها! برد پورتو در برابر چلسی رو هم یادمون باشه.
ایتالیاییها و انگلیسیها بهترین عملکرد رو تا حالا داشتن. هر چهار تیم انگلیسی صعود کردند (دو تاشون سر گروه و دو تا تیم دوم) و هر سه تیم ایتالیایی سرگروه شدند (یوونتوس و اینتر باید صعود می‌کردند ولی به عنوان تیم دوم! چون بایرن و برمن به مراتب بهتر بودند). آلمانیها هم هر سه نمایندشون در در دور بعد هستند (بایرن و برمن تیم دوم، لورکوزن سرگروه). اسپانیاییها چندان خوب نبودند و فقط بارسلونا باید صعود می‌کرد، سگهای مادریدی طبق معمول خر شانسند. والنسیا به جام یوفا رفت اما دپورتیوو بسیار تاسف بار بود. تیمی که پارسال ۴-۰ میلان رو محو کرد بازم گیر موناکو افتاد تا سلاخی بشه! این موناکو هر بلایی که تا به حال فکر کنید سر دپور بدبخت آورده!! مثل نتیجه ۸-۳ پارسال و ۵-۰ امسال!!
برای دور حذفی دیدارهای جالبی داریم. مادریدیها خر شانسند که دوم شدند و به بایرن نمی‌خورند اما میلانیها انقدر خوش شانس نیستند!! بسیار علاقمندم بایرن به آ ث میلان برخورد کنه چون میلان باید انتقام دو سال پیش رو پس بده. فعلا تیمهای دوم گروهها قویترند!! بایرن، رئال و منچستر هر سه تاشون دوم شدن.
بازی بایرن با چلسی هم جالب می‌تونه باشه. به هر حال امیدوارم امسال سال قهرمانی ما باشه.