قدرت‌نمایی بایرن و برمن - گزینه‌های نقل و انتقالات

بایرن در هفته هفتم در مونیخ به مصاف برلین رفت و این تیم رو 4-2 شکست داد. با اینکه این بازی خانگی بود و هنوز معلوم نیست روند بد یازی کردن تیم در خارج از خانه بهبود پیدا کرده باشه ولی مسلما تیم از هفته‌های اول بهتر بازی کرد. متاسفانه نمی‌شه زیادی خوش بین بود چون بعد از اینکه بایرن 3-0 جلو افتاد هرتا تونست دو گل رو جبران کنه و اگر پودولسکی روی ضد حمله گل چهارم رو نمی‌زد و انگیزه هرتا رو نمی‌کشت ممکن بود بازی به تساوی بکشه. نکته مثبتی که من دیدم اینه که بایرن در این فصل در ضد حمله‌ها خیلی عالی عمل می‌کنه. واقعا کمتر تیمی در اروپا انقدر منظم و خطرناک می‌تونه حمله حریف رو جواب بده. یک عامل اون دید عالی و خوش فکری ویلی سانیول هستش.

تیم وردربرمن با برد 6-0 در برابر بوخوم نشون داد که از بحران کاملا خارج شده و دوباره همون تیم وحشتناک فصل پیش هستش. دیگو برزیلی که این فصل به برمن اومده بازیکن توانایی هستش (دیگو و روبینیو قبل از اینکه به اروپا بیان بهترین بازیکنان جوان کشور برزیل محسوب می‌شدند). پس از مساوی در برابر بارسلونا در آخرین دقیقه بازی (لیگ قهرمانان-دو هفته پیش) تیم وردربرمن از نشر روحی قدری افت کرد ولی این برد قاطع نشون داد که اونها دوباره برگشتن! بایرن باید بهترین بازیشو برای شکست دادن وردربرمن انجام بده.

میروسلاو کلوزه که چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته آلمان انتخاب شد و در ضمن آقای گل بوندس‌لیگا و جام جهانی هم هست عنوان کرده که دوست داره در پایان قراردادش با برمن به یک تیم بزرگ خارجی بپیونده و علاقه‌ای به بازی برای بایرن نداره. اگر این تصمیم واقعی اون باشه که کاریش نمی‌شه کرد ولی خیلی وقتها این حرفها برای بازارگرمی هستش. اگر واقعا بایرن بتونه کلوزه رو در اختیار بگیره بدون شک بهترین خط حمله اروپا رو خواهد داشت. البته باید یکی دو تا از فورواردهای حال حاضرشو بفروشه که با توجه به اینکه بارسلونا ماکای رو می‌خواد و پیزارو و سانتا کروز هر دو در سالهای اخیر خواهان بسیاری داشته‌اند می‌تونه پول خوبی هم در بیاره. البته من مخصوصا با رفتن پیزارو مخالفم!

اخیرا رومنیگه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هارگریوز بهترین بازیکن اروپا در پستی هستش که بازی می‌کنه و به همین خاطر و همچنین مالیات زیادی که به درآمد حاصل از فروش اون تعلق می‌گرفت با رفتنش به منچستر یونایتد مخالفت کردند. هارگریوز که به عنوان بهترین بازیکن انگلیس در جام جهانی شناخته شد هواداران زیادی در انگلیس داره و مسلما دلش می‌خواد در کشور خودش باشه تا جایگاه خودش رو در تیم ملی و به عنوان یک بازیکن بزرگ ارتقا بده. با رفتن هارگریوز البته بایرن یک بازیکن خوب رو از دست می‌ده ولی اگر انتقال اون به منچستر یونایتد در ماه ژانویه اتفاق بیفته (روزنامه‌های انگلیسی هر روز در این مورد می‌نویسند) بایرن می‌تونه با پول زیادی که در می‌آره (حدود 25 میلیون پوند) یک بازیکن عالی دیگه در پست هافبک دفاعی بگیره تا مالیات بر درآمد زیادی هم نپردازه.هر چند این روزها صحبت از خرید باشتورک از هرتا برلین هست فکر نکنم این اتفاق بیفته و بایرن یک بازیکن بزرگتر خواهد خرید. شاید هم تا اون موقع دمیکلیسبه روزهای خوبش برگرده و احتیاجب به بازیکن در اون پست نباشه، این در حالی هست که اوتل به سرعت در این پست داره پیشرفت می‌کنه. در اون صورت احتمالا بایرن به فکر جانشین بالاک خواهد افتاد که با 25 میلیون حتما می‌شه خریدش. من همیشه طرفدار بازی دکو بودم که الان در بارسلوناست ولی نه بایرن حرفی از خرید اون مطرح کرده و نه بارسلونا احتمالا تمایلی برای فروش اون داره. باید دید چه پیش خواهد آمد.
نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://harameyar.blogsky.com

سلام
باور کنین دارم کاملاً جدی حرف می زنم
من نزدیک به ۷-۸ سال پیش از طرفدارهای پر و پا قرص بایرن بودم اما از اون مدت تا حالا به دلایلی نتونستم فوتبال یا حتا در مواردی تلویزیون ببینم
میشه یه شرح حال مختصر برام بدید بدونم الان کجا به کجاست

پاورلیفتر .... :::: عاشق پروردگار :::: یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام عزیزم . وبلاگ ورزشی خوبیه فقط مشکل اساسیش قالبشه . یه کم متنوعش کن . یه قالب فوتبالی میتونه خیلی قشنگ بشه .
سری به من بزن . تو وبم لینکی از وبلاگ آث میلان هست . ببین و متوجه میشی چی می گم . حیفه وبی با این سابقه پیشرفت نکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد