حرفهای والدانو در جواب هوینس !


خورخه والدانو مدیر ورزشی رئال مادرید سعی کرده جواب صحبتهای دیروز هوینس در مسخره کردن رئال مادرید رو بده ! البته با همه حماقت مسوولان باشگاه رئال مادرید والدانو یک حرف جالب زده که با اینکه من از مادرید متنفرم، اما نمی‌تونم پا روی حق بگذارم و حرف قشنگ والدانو رو تحسین نکنم (‌ شاید این رویه، یعنی پذیرفتن حرف حق حتی از طرف کسانی که آدم حسابشون نمی‌کنید در بین بقیه مردم هم رواج پیدا کنه ) :
 
   ((سال پیش هم هوینس همین حرفها رو درباره رونالدو می‌زد. وقتی این حرفها رو از مسوول باشگاه بزرگی مثل بایرن می‌شنوید واقعا شوکه می‌شید. چند وقت بعد، وقتی بایرن در همون دور مقدماتی از لیگ قهرمانان کنار رفت، هیچ کس در رئال سعی نکرد جواب مسخره کردنهای هوینس رو بده.))

و اما جواب من ! (‌ من که دیگه از والدانو بیشتر می‌فهمم ! نمی‌تونم بهش جواب بدم ؟! )

  (( مشکل هوینس نیست. وقتی مسوولان یک تیم خودشون رو مضحکه عام و خاص می‌کنند باید انتظار چنین حرفهایی رو هم داشته باشند. این حرف هوینس به تمام معنا واقعیت داره که رئال مادرید از سطح یک باشگاه ورزشی به یک سیرک تنزل پیدا کرده !! آخه اون حرفهای مضحک و احمق سر کار گذار (‌چون آدم عاقل که صحبتهای مادریدیها در فصل نقل و انتقالات باور نمی‌کنه ! ) چیه که برای بازارگرمی می‌کنید ؟! همین شما جناب والدانو و اون دی استفانو که ۱۰۰ برابر مضحکتر از توئه. البته دست رییس خنده دارتون درد نکنه که گرداننده اصلی این سیرک اونه . مثلا همین بکهام رو در نظر بگیرید ! برای این بازیکن (‌کدوم بازیکن ؟ منظور شو منه ؟! ) چه جنجالی به راه افتاد! تور آسیا گذاشتین تا ابله‌های اونجا به فیض زیارت دیوید و ویکتوریا برسند (‌البته هدف والای شما یعنی سرکیسه کردن این احمقها جای تحسین فراوان دارد! چون هر جا احمقی باشه سرکیسه کردنش از واجبات است و این عقیده شخصی منه ). مراسم معرفی بکهام با حضور ویکتوریا در سالن تئاتر شبیه چیه ؟! انگار بریتنی اسپیرز اومده بود ! دقیقا همون فضا. با این وضع مالی وخیم بدهی‌های رئال مادرید که حتی احتمال محرومیت از لیگ قهرمانان رو در پی داره اگر فقط یک سال بدشانسی مثل بایرن در فصل پیش یا هر اتفاق دیگه‌ای بیفته یا اون شانس خرکی همیشگی رئال کار نکنه، کل باشگاه نابود خواهد شد و باید توی زندان از این نمایشهای مضحک بذارین !! دقیقا همین موضوعهاست که باعث مسخره کردن رئال می‌شه و شایسته مسخره شدن هم هستید. کیا طرفدار رئالند ؟!‌ آدم عاقل توشون پیدا می‌شه یا امثال اونهایی هستند که توی کنسرتهای ان سینک خودشونو می‌کشن ؟ همونطور که گفتم شما وظیفه دارین آدمهای ابلهی رو که اینطوری فکر می‌کنند سر کیسه کنید اما دیگه باشگاه ورزشی نیستید. کاسه کوزتونو جمع کنید و اسم مجموعتونم بذارید سیرک بزرگ مادرید! ))

  پروفسور هوینس (‌اقتصاد) کم پیش می‌آد حرف بزنه، اما وقتی حرف می‌زنه حرفهاشو باید با آب طلا نوشت. از سال ۹۹ پیش بینی کرده بود چی به سر باشگاههای ولخرج ایتالیایی و اسپانیایی می‌آد. معجزه اقتصادی فوتبال آلمان بیشتر از پیش آشکار شده که در جایی که آماتوریسم کاملا بر حرفه‌ای بودن ترجیح داده می‌شه و بودجه باشگاهها کسر کوچکی از همتایان اروپایی خودشونه (‌ محدوده مبلغ نقل و انتقالات در آلمان دلیل خوبیه  ) چطوری با حکفرمایی مغز و دانش بر اداره باشگاهها با اونها رقابت پایاپای دارند. بکن باوئر هم گفته بود اینکه فوتبال آلمان در اروپا پابرجاست فقط یک ((‌معجزه))‌ اقتصادیه. روح آماتورسیم در فوتبال و کلا ورزش آلمان بقدر زیاده که وقتی آموروسو که آقای گل ایتالیا بود با مبلغی که بلاخره معلوم نشد ۹ یا ۱۶ میلیون یورو هستش با دورتموند رفت اولا مردم ۱۶ میلیون رو به هیچ وجه باور نمی‌کردند و در مورد ۹ میلیون هم می‌گفتند :‌باور کردنی نیست ! ۹ میلیون برای کسی که کارش شوت کردن یه توپه ؟!!   و  اینطوری شد که وقتی در همون مصاحبه پریروز هوینس ازش پرسیدند چقدر شانس دارید که با وجود رقیبی مثل بارسلونا ماکای رو به خدمت بگیرید؟ جواب داد :‌بارسلونا رقیب ماست ؟! الان از خنده می‌میرم ! اگر ما بخواهیم باشگاهی رو که زیر ۱۸۰ میلیون یورو بدهی هستش رو رقیب خودمون حساب کنیم در باشگاه رو تخته می‌کنیم !! :)

  خبر آخر اینکه :‌ « دو باشگاه بایرن و لاکرونیا بر سر انتقال ماکای به توافق رسیدند »

به نظر شما ماکای ارزشمندتره یا بکهام ؟!‌ بایرن با ۱۵ میلیون یورو تونست بر سر ماکای به توافق برسه و رئال با ۳۵ میلیون یورو با اقساط بسیار طولانی مدت (‌ چون دیگه آهی در بساط نداشته ) بکهام رو خرید.

سیرک رئال در مصاحبه هوینس !


مصاحبه اولی هوینس با رسانه ها در مورد رئال مادرید و خرید جدیدش - دیوید بکهام - واقعا جالب از آب در اومده ! پیشنهاد می‌شه حتما یه سری به سایت بایرن بزنید و این مصاحبه جذاب رو بخونید! هوینس اعتقاد داره که سیرک رئال مادرید با اومدن بکهام و مخصوصا ویکتوریا کامل شده و اظهار امیدواری کرد که ویکتوریا هم بتونه در زمین فوتبال حاضر بشه تا تماشاچیان یک تفریح حسابی بکنند
  تمرینات بایرن برای فصل جدید هم از دیروز شروع شد. در حقیقت بایرن آخرین تیم بوندس‌لیگا بود که تمریناتشو شروع کرد. این امیدواری وجود داره که تا زمان مسابقه با اینتراخت فرانکفورت که اولین بازی بایرن در بوندس‌لیگا خواهد بود تمام بازیکنان بایرن حتی اونها که از مدتها پیش مصدوم بودند به آمادگی کامل برسند. نکته جالب در جناح راست خط میانی بایرن هستش که ۶ بازیکن بزرگ و آماده باید برای بدست آوردن دو جا در ترکیب تیم بجنگند !

خبر دقیقه ۹۰ : سیرک رئال کاملتر خواهد شد !‌ به نوشته روزنامه اسپانیایی رونالدینهو به رئال مادرید خواهد پیوست. البته این انتقال سال آینده انجام می‌شه و رونالدینهو امسال رو هم در پاریس می‌مونه. رئال با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی از منچستر با پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی اش سبقت گرفت !!

فرق احمقها و عاقلها !


در این چند وقته اتفاقات زیادی در دنیای فوتبال اتفاق افتاد که در زیر به مهمترینشون اشاره می‌کنیم :

۱- دیوید بکهام با ۳۵ میلیون یورو به مادرید رفت !
 
   کی شک داشت ؟! مگه پرز احمق دیوونه در ماجرای خرید فیگو ، زیدان و از همه بدتر رونالدو دقیقا همین ماجراها رو پیاده نکرده بود ؟! ما بکهام را نمی‌خواهیم !‌ اصلا مگه ما عقلمان کم است که دنبال بازیکنی مثل او باشیم ؟! او بدرد نمی‌خورد! (‌اظهارات خنده دار همیشگی پرز و والدانو موقع خرید بازیکن) . من نمی‌دونم منچستر چرا اونو فروخت (‌به زور هم که شده باید اختلافاتشو با سرمربی برطرف می‌کرد) اما منچستر در این بین مخصوصا با این نوع قرارداد مالی احمقانه ای که بسته شد مسلما ضرر کرد. اما برای خود بکهام در هر صورت از رفتن به بارسلونا بهتر بود.

خبر جالب تر :  رئال مادرید سفت و سخت به دنبال رونالدینیو از پاریسن ژرمن هستش !!نماینده باشکاه دیروز برای مذاکره به اردوی برزیل در فرانسه سفر کرده !! (‌ از اینا ابله تر می‌شناسین ؟!)

خبر از اون جاب تر : رئال مادرید ۲۴ ساعت بعد از قهرمانی در اسپانیا، همین امروز ویسنته دل‌بوسکه (‌ملقب به دل بشکه !) رو اخراج کرد و اعلام نمود قرارداد هیرو کاپیتان تیم تمدید نخواهد شد !! البته از ماجرای هیرو که ضرر نمی‌کنه اما دل بشکه قابل پیش بینی نبود !!

نکته :‌ رئال مادرید الان با احتساب جوانانش درست ۴ مدافع داره !! بی هیچ ذخیره ای !!

نکته دیگه راجع به رئال مادرید :‌ میشل پلاتینی از مدیران برنامه ریزی یوفا اعلام نمود اگر مسوولان یوفا به جمع بندی مناسب برسند رئال مادرید به علت بدهی های بسیار کلان و احتمال اختلاسهای گسترده مدیرانش از جام قهرمانی باشگاههای اروپا بیرون گذاشته خواهد شد. نظیر این مصاحبه رو پلاتینی ۲ ماه پیش با روزنامه دی ولت هم انجام داده بود !

۲- احتمال بالای پیوستن روی ماکای (‌صاحب کفش طلایی امسال اروپا ) با بایرن !

  درست یک هفته بعد از اینکه قهرمانی بایرن در بوندس لیگا قطعی شد رومنیگه اعلام کرد که بایرن در شرف یک خرید بزرگ هست. بعدش هیتزفلد در برنامه تلویزیونی کانال ZDF نسبت به روی ماکای ابراز علاقه کرد. در دو سه هفته گذشته یک احتمال دیگه هم مطرح شد :‌Tavez فوروارد ۱۹ ساله تیم بوکاجونیورز آرژانتین که به علت شباهت هیکل و دریبلهاش به مارادونای جدید معروف شده (‌به همین علت من خوشم نیومد !‌) احتمالا دومین آرژانتینی تاریخ بایرن بعد از مارتین دمیجلیس مدافع واقعا عالی ریورپلات آرژانتین (‌که اول همین فصل در بایرن خواهد بود)
می‌شه. باشگاه اعلام کرد که یا ماکای رو خواهد خرید یا تاوز. سه روز پیش شایعه پیشنهاد بارسلونا به ماکای مطرح شد. در مطبوعات اسپانیا اعلام شد این پیشنهاد بسیار جدیه و ماکای به احتمال بسیار زیاد به بارسلونا خواهد پیوست. اما همین امروز راب یانسن وکیل ماکای اعلام کرد که بایرن تنها باشگاهی است که پیشنهاد رسمی ۱۵ میلیون یورویی داده و اخبار بارسلونا شایعه ای بیشتر نیست. از طرفی خود ماکای نسبت به بارسلونا اظهار علاقه کرده بود. اما امروز مشخص شد که ماکای به احتمال زیاد با بایرن خواهد پیوست. تفاوت این خرید با جنجال مادرید چیه ؟!‌ می‌گن عقل که نباشد،‌ جان در عذاب است !!

۳- برزیل با مساوی با ترکیه از جام کنفدراسیونها حذف شد. البته برزیل تیم زیاد خوبی نبود اما ای کاش ترکها رو شکست می‌داد. هر چی باشه از اونها بهتره ! در این بازی یک اتفاق جالب هم افتاد و باشتورک از ترکیه هم باشگاهی خودش ار برزیل یعنی لوسیو رو به شدت مصدوم کرد. البته لوسیو تونست به بازی ادامه بده اما امروز اعلام شد که باشگاه لورکوزن به باشتورک اخطار جدی در این مورد خواهد داد ! باشتورک یک پیشنهاد خوب از لیورپول داره اما احتمالا در لورکوزن باقی خواهد ماند. از برزیلیهای ملی پوش لورکوزن لوسیو در این تیم باقی می مونه اما خوان که هم در لورکوزن و هم در برزیل بازیهای ضعیفی ارایه داد احتمالا به برزیل بر خواهد گشت.