جام جهانی 2006 و خریدهای چلسی

رومن آبراموویچ داره قواعد اقتصادی فوتبال اروپا رو عوض می‌کنه. با به خدمت گرفتن بالاک و شوچنکو کار تیم‌های دیگه اروپایی برای رقابت با این تیم بسیار مشکل خواهد شد. در انگلستان هم که این تیم دو سال برتری مطلق رو بر سایر تیم‌ها تجربه کرده و اضافه کردن بازیکنانی در این سطح جایی رو برای رقابت سایر تیم‌ها باقی نمی‌گذاره. خوشبختانه رقابت‌های لیگ فهرمانان اروپا به صورت لیگی نیست وگرنه در اونجا هم تیمی نمی‌تونست از پس اونها بر بیاد. جالبه که چلسی با این خریدها روز به روز بجای اضافه کردن هوادارهاش داره اونها رو فراری می‌ده. کمتر کسی هستش که از این تیم خوشش بیاد

جام جهانی حدود یک هفته دیگه شروع می‌شه. مسلما من طرفدار تیم ملی آلمان هستم ولی با این وضع دفاع فکر نکنم حتی به نیمه نهایی برسند! دروازه‌بانش هم که ... ! با اینکه امسال کسی زیاد روی فرانسه حساب نمی‌کنه فکر کنم شانس فرانسه و برزیل برای قهرمانی یکی باشه. ایتالیا به خاطر افتضاحی که در سری A به بار اومد نباید امید زیادی داشته باشه. فکر کنم اونها هم حداکثر تا یک چهارم بالا بیان. من سه تیم نیمه نهایی رو برزیل، فرانسه، آمریکا و یک تیم شگفتی ساز پیش‌بینی می‌کنم! ایالات متحده خیلی قوی هستش و می‌تونه حتی به فینال برسه. تیم شگفتی‌ساز امسال ساحل عاج یا ژاپن خواهند بود!! ببینیم پیش‌بینی من چقدر درست از آب در می‌آد.

خبر خوب برای بایرن بعد از جدا شدن چند بازیکن کلیدی خرید لوکاس پودولسکی هستش که خرید بسیار خوبی بود. برای فصل آینده به یک دفاع وسط بزرگ و یک هافبک بزرگ هم احتیاج داریم. به نظر من تیم بوروسکی از برمن هنوز نمی‌تونه جای بالاک رو پر کنه هر چند خیلی با استعداد هست. واقعا بازیکنی که در حال حاضر بتونه جای بالاک رو بگیره رو نمی‌شناسم. راستی امکان خرید آدریانو از اینتر هم وجود داره، هر چند با وجود پیزارو و ماکای و پودولسکی خرید عاقلانه‌ای نیست. شاید جونینیو از لیون بهترین گزینه برای خرید بعدی بایرن باشه!