پیروزی و بازی استثنایی بایرن

بایرن در بازی با لورکوزن بسیار عالی کار کرد، مخصوصا در نیمه دوم. مطمئن بودم که لورکوزن بسیار قویه اما دیگه باید قبول کرد این تیم رو یکی نفرین کرده! هیچ تیمی نمی‌تونه انقدر بد شانس باشه که چند تا بازیکن خوبشو در این دیدار حساس نداشته باشه از جمله نویویل و باشتورک. اما بایرن اونقدر عالی بود که حرفی باقی نگذاشت! شوت بالاک و جا گیری های بی نهایت دقیق ماکای روی هد هاش لورکوزن رو نابود کرد و پس لزره‌هاش به مادرید هم رسید!! فکر کنم رونالدو از ترس مصدوم شده  حیف که کارلوس نیست!‌ تو مونیخ چند بار سعی کرد به خودشون گل بزنه موفق نشد!! شاید تو مادرید احمقها تشویقش می‌کردند و موفق می‌شد یه گل افتخاری به کاسیاس ابله بزنه !
لورکوزن در نیمه اول فرصتهای بیشتری داشت اما طبق معمول اگر از همه هم بگذری هنوز الیور کان مونده! کان چند بار از اون واکنشهاش نشون داد. با گل دقیقه ۴۰ ماکای لورکوزن از هم پاشید. ترس از یک شکست دیگه (در این چند بازی اخیر مرتبا باختند) روحیه‌ای براشون نگذاشت. بایرن در نیمه دوم کاملا مسلط بود. اشتوتگارت هم در بازی مهم دیگه دورتموند رو ۲-۰ شکست داد. من فکر کنم اینا از پس چلسی بر بیان. هر چند در دیدار رفت خیلی هم خوب نبودند مخصوصا آندریاس هینکل که من فکر کنم به زودی بهترین مدافع کناری دنیا می‌شه بد نبود، اما در بهترین فرمش هم نبود. دورتموند بیچاره هم همچنان چوب مصدومیتهای بیشمارش رو می‌خوره.
در آخر باید از جریان آیلتون و ده ده با قطر یاد کرد. قطریها فضاحت رو به کمال رسوندند. آیلتون و ده ده چقدر بیشعورند که این پیشنهاد رو قبول کردند. فیفا به هیچ وجه نباید اجازه بده این اتفاق بیفته و قطر باید محروم بشه. از اون طرف تروسیه با بیشرمی تمام میگه تنها راه صعود قطر به جام جهانی جذب خارجیهای کلاس اول جهانیه.

خبرهای جدید از بوندس ‌لیگا


مهمترین خبر بوندس لیگا پیوستن کلوزه از سال بعد به برمن هستش. برمن بعد از اینکه نصف بازیکنان خوبشو برای سال آینده فوخت حالا داره قرارداد بقیه رو تمدید می‌کنه و بازیکن جدید می‌خره. تازگیها هم موفق شد از میلان و یک تیم اسپانیایی جلو بزنه و در آستانه عقد قرارداد با یک بازیکن برزیلی جدید قرار بگیره که اسمشو یادم رفته !

جریان هاشمیان رو هم حتما می‌دونید! ساندی اولیسه (‌این بشر وقتی در دورتموند بود من به اندازه روبرتو کارلوس ازش متنفر بودم ! انقدر به نظرم بازیکن گندی بود!) به خاطر یک احساس احمقانه با سر کوبید توی صروت هاشمیان و دماغشو شکست! به همین خاطر بلافاصله ار بوخوم اخراج شد.

در بایرن توبیاس راو بهبودی کامل پیدا کرده و در تمرینات تیم به طور کامل شرکت کرد. از طرف دیگه احتمال داره لیزارازو بتونه در دیدار مادرید شرکت کنه چون بهبودیش قابل توجه بوده. اگر شول و دایسلر آماده بودند همینجا ۴-۰ به نفع بایرن پیش بینی می‌کردم!

بازی این هفته بایرن با لورکوزن در بای آرناست! بسیار بازی حساسی خواهد بود. من همیشه از این بازی خوشم می‌اومده. بازی رفتشون هم یکی از بهترین بازیهای بوندس لیگا در این فصل به حساب می‌آد که در نهایت ۳-۳ مساوی تموم شد.

آیا شانس همیشه یار دوازدهم مادریدیهاست؟

راجع به بازی فکر نمی‌کنم چیزی برای گفتن لازم باشه. رئال در مونیخ تار مویی با نابودی فاصله داشت و می‌تونست ۳-۰ بازنده باشه. درباره یار دوازدهم مادزیدیها یعنی شانس هم چیز زیادی برای گفتن نیست. اما من خودم به حرف خودم اعتقاد ندارم !! یعنی نمی‌تونم بپذیرم رئال همیشه با جادو و جنبل شانس خرکی بیاره. بلاخره یک جایی شانس ازشون جدا می‌شه. شاید اون جا دیدار برگشت با بایرن در برنابئو باشه؟! مثلا چی می‌گین اگه بایرن نتیجه ۴-۲ سه سال پیش در مادرید رو تکرار کنه ؟!! حقیقتش دلم می‌خواد یک اتفاق جالب بیفته! می‌خوام بایرن در مادرید بد بازی کنه! خیلی بد اما ۳-۰ ببره  اگر با اقتدار تمام بازی کنه و رئالیها رو مثل این بازی به سوسکهای متحرک تبدیل کنه هم ملالی نیست، اما بد بازی کردن و شانسی بردن از مادریدیها خیلی کیف داره !

روبرتو کارلوس احتمالا به خاطر ضربه‌ای که در بازی به دمیکلیس زد و از دید داور پنهان موند از طرف یوفا با چند جلسه محرومیت مواجه می‌شه و دیدار برگشت رو از دست می‌ده. البته لیزارازو که در نیمه اول باعث محو شدن کامل فیگو شده بود هم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود.

مادرید له خواهد شد. یاد اون جمله‌هایی می‌افتم که سال ۲۰۰۲ افنبرگ بعد از برد در مونیخ در تحقیر رئال گفت !! افنبرگ و یارانش در بازی برگشت با یکی از بدترین بازیهای خودشون در اون فصل بخت به حقیقت پیوستن اون حرفها رو از بین بردند اما امسال بازیکنان مونیخ یک کار ناتمام از اون سال دارند. باید حرفهای افنبرگ رو اثبات کنند !!!

الیور کان در مصاحبه فردای بازی یک جمله قشنگ گفت :

من به خاطر جبران اشتباهم خودم به تنهایی رئال رو در مادرید شکست می‌دم !